Kalite Politikamız

Damak Gıda

Damak Gıda

Politikamız

Tüketicilerimiz, müşterilerimiz ve çalışanlarımız için; kalite, gıda güvenliği, müşteri memnuniyeti ve iş sağlığı ve güvenliği politikamız;

 

  • Unlu mamuller sektöründe güvenilir ve aranılan marka olmak, 
  • Pazar, tüketici ve sektörel gelişmeleri yakından takip etmek, 
  • Daha fazla tüketiciye ulaşabilmek maksadıyla pazar payını artırmak, 
  • Ürünlerimizde sürekli kalite iyileştirmeleri yaparak maksimum müşteri memnuniyeti sağlamak, 
  • Tüketicilerimizin her istediklerinde bize ulaşabilecekleri imkânları sağlamak, 
  • Çalışanlarımızın motivasyon ve iş memnuniyetini sağlayarak performanslarını artırmak, 
  • Entegre yönetim sisteminin verimli çalışmasını ve çalışanlara bu bilincin verilmesini sağlamak, 
  • Sürekli daha mükemmeli hedeflemek, sürekli iyileştirme ve gelişmeyi kurum kültürü olarak benimsemek, 
  • Performans ve fikir geliştirici yaklaşımları cesaretlendirmek eğitimlerle gerekli destekleri sağlamak, 
  • Tüketici memnuniyeti ve yasal düzenlemelere maksimum düzeyde duyarlı olarak, tercih edilen, güvenle ve hızlı bir biçimde tüketilen ve kolay satılabilen ürünler sunmak, 
  • “Önce kalite” bilinciyle üretimin her safhasında titiz davranmak ve her ürünü önce insanı düşünerek üretmek, 
  • Unlu mamuller alanındaki yasal mevzuat şartlarına bağlı kalarak üretim yapılmasını sağlamak, 
  • Müşterilerimizin ürün güvenliği yönündeki önerilerinin dikkate alınmasını sağlamak, 
  • Tüm faaliyetlerimizde ulusal ve uluslararası standartlara, yasal mevzuatlara, üyesi olduğumuz kuruluşların şartlarına ve müşteri isteklerine uygun hijyenik, güvenli ve kaliteli üretim yapmak,  
  • İnsan sağlığına ve çevreye zarar verecek etkileri en aza indirecek önlemleri almak, meslek hastalığı, sağlık bozulmaları ve kazalara neden olabilecek riskleri değerlendirmek, çalışma koşullarını iyileştirmek, 
  • “Hiçbir iş, çevre ve insan sağlığını tehlikeye atacak kadar acele ve önemli olamaz” ilkesiyle,  çalışanların sağlığını, güvenliğini ve çevreyi korumak, 
  • Çalışanlarımızın eğitim ihtiyaçlarını karşılamak, kişisel gelişimlerine katkıda bulunmak, çalışan memnuniyetini ve kalite, sağlık güvenlik ile çevre bilincini artırmak, 
  • Müşteri odaklı çalışmayı ve müşterilerimizin şikâyetlerini, müşterilerimizin memnuniyetini sağlayacak şekilde yasal şartlara uygun olarak çözüme kavuşturmayı, 
  • Gelen tüm şikâyetleri yönetim sistemini iyileştirmek için kullanmayı, 
  • Şikâyetlerin çözümü için müşterilerimize mali yükümlülük getirmemeyi,  
  • Müşterilerimizin dilek ve önerilerini, memnuniyetlerini sağlayacak şekilde yasal ve diğer şartlara uygun olarak çözüme kavuşturmak, temiz hijyenik çalışmak ve toplum sağlığının korunmasını sağlamak, 
  • Çalışanlarımızın katılımıyla çalışmaların sürdürülmesini sağlamaktır.