Damak Gıda
Politikamız
✻
Tüketicilerimiz, müşterilerimiz ve çalışanlarımız için; kalite, gıda güvenliği, müşteri memnuniyeti ve iş sağlığı ve güvenliği politikamız;
- Unlu mamuller sektöründe güvenilir ve aranılan marka olmak,
- Pazar, tüketici ve sektörel gelişmeleri yakından takip etmek,
- Daha fazla tüketiciye ulaşabilmek maksadıyla pazar payını artırmak,
- Ürünlerimizde sürekli kalite iyileştirmeleri yaparak maksimum müşteri memnuniyeti sağlamak,
- Tüketicilerimizin her istediklerinde bize ulaşabilecekleri imkânları sağlamak,
- Çalışanlarımızın motivasyon ve iş memnuniyetini sağlayarak performanslarını artırmak,
- Entegre yönetim sisteminin verimli çalışmasını ve çalışanlara bu bilincin verilmesini sağlamak,
- Sürekli daha mükemmeli hedeflemek, sürekli iyileştirme ve gelişmeyi kurum kültürü olarak benimsemek,
- Performans ve fikir geliştirici yaklaşımları cesaretlendirmek eğitimlerle gerekli destekleri sağlamak,
- Tüketici memnuniyeti ve yasal düzenlemelere maksimum düzeyde duyarlı olarak, tercih edilen, güvenle ve hızlı bir biçimde tüketilen ve kolay satılabilen ürünler sunmak,
- “Önce kalite” bilinciyle üretimin her safhasında titiz davranmak ve her ürünü önce insanı düşünerek üretmek,
- Unlu mamuller alanındaki yasal mevzuat şartlarına bağlı kalarak üretim yapılmasını sağlamak,
- Müşterilerimizin ürün güvenliği yönündeki önerilerinin dikkate alınmasını sağlamak,
- Tüm faaliyetlerimizde ulusal ve uluslararası standartlara, yasal mevzuatlara, üyesi olduğumuz kuruluşların şartlarına ve müşteri isteklerine uygun hijyenik, güvenli ve kaliteli üretim yapmak,
- İnsan sağlığına ve çevreye zarar verecek etkileri en aza indirecek önlemleri almak, meslek hastalığı, sağlık bozulmaları ve kazalara neden olabilecek riskleri değerlendirmek, çalışma koşullarını iyileştirmek,
- “Hiçbir iş, çevre ve insan sağlığını tehlikeye atacak kadar acele ve önemli olamaz” ilkesiyle, çalışanların sağlığını, güvenliğini ve çevreyi korumak,
- Çalışanlarımızın eğitim ihtiyaçlarını karşılamak, kişisel gelişimlerine katkıda bulunmak, çalışan memnuniyetini ve kalite, sağlık güvenlik ile çevre bilincini artırmak,
- Müşteri odaklı çalışmayı ve müşterilerimizin şikâyetlerini, müşterilerimizin memnuniyetini sağlayacak şekilde yasal şartlara uygun olarak çözüme kavuşturmayı,
- Gelen tüm şikâyetleri yönetim sistemini iyileştirmek için kullanmayı,
- Şikâyetlerin çözümü için müşterilerimize mali yükümlülük getirmemeyi,
- Müşterilerimizin dilek ve önerilerini, memnuniyetlerini sağlayacak şekilde yasal ve diğer şartlara uygun olarak çözüme kavuşturmak, temiz hijyenik çalışmak ve toplum sağlığının korunmasını sağlamak,
- Çalışanlarımızın katılımıyla çalışmaların sürdürülmesini sağlamaktır.